Tato publikace vznikla v rámci Partnerství pro vzdělávání 2030+ jako už druhá v pořadí. Od začátku spolupráce skupiny nezávislých aktérů na hlavních cílech vládou schválené Strategie vzdělávací politiky
2030+ v červnu 2020 nám bylo zřejmé, že zahajujeme rozsáhlý proces učení. Rozhodli jsme se proto tento proces každým rokem dokumentovat formou publikace, kterou právě držíte v rukou.
Tato publikace je určena všem, komu není lhostejná kvalita vzdělávání v ČR a přemýšlejí o možných systémových změnách.
Publikace
Lenka Felcmanová
Učitelská profese je bezesporu naplňující, ale zároveň velmi náročná, a proto musí být vědomá péče osobní wellbeing coby prevence syndromu vyhoření její nedílnou součástí. Tato publikace nabízí
několik nástrojů k podpoře osobního wellbeingu vyučujících a dalších pedagogických pracovníků
a pracovnic.
Miroslav Hřebecký / Michal Tarant / Martin Šmahel / Roman Křivánek / Petra Mazancová / Jana Münzbergerová / Zbyněk Němec / Markéta Pošíková / Vladimír Srb / Jan Sýkora
„Nutnou podmínkou pro podstatné zlepšení učení dětí a žáků v mateřských a základních školách je to, aby byla v systému veřejné správy určena instituce, která ze zákona ponese odpovědnost za kvalitu vzdělávání
na jasně definovaném území menším než kraj.